Dostępność – usługi finansowe dla każdego

Wierzymy, że dostęp do usług finansowych to nie przywilej. To prawo każdego człowieka.
Staramy się, aby zarówno nasze oddziały, placówki partnerskie jak i nasze narzędzia online były dostępne dla wszystkich. To część naszej Misji i Wartości. Chcemy zapewniać najwyższą jakość obsługi każdej osobie, z poczuciem szacunku i wrażliwości dla każdej z nich jako człowieka.
ANG Odpowiedzialne Finanse podejmuje działania mające na celu zapewnienie dostępności swoich usług i przestrzeni – zarówno cyfrowych, jak i stacjonarnych – dla wszystkich osób, w tym osób z niepełnosprawnościami i ze szczególnymi potrzebami.
Dostępność kanałów cyfrowych
Nasza strona internetowa jest dostosowana do standardu WCAG 2.1. Co to oznacza?
- Umożliwiamy dwustopniowe powiększenie czcionki każdego elementu strony, oprócz tego równolegle działa wbudowany w przeglądarkę zoom ( należy kliknąć ctr+ lub crtl-).
- Wszystkie linki na stronie są wyróżnione wizualnie dla łatwiejszej nawigacji.
- Strona obsługuje popularne skróty klawiszowe, co usprawnia poruszanie się po serwisie.
- Wdrożyliśmy opcje kontrastu i dostosowań wizualnych, w tym: wysoki kontrast, negatywny kontrast, jasne tło, podświetlenie linków, czytelną czcionkę oraz mapę strony i wyszukiwarkę, które są dostępne bezpośrednio z poziomu strony głównej.
- Istnieje możliwość uruchomienia trybu wysokiego kontrastu za pomocą myszy (kliknięcie) lub klawiatury (klawisze TAB i ENTER).
- Strona nie zawiera elementów powodujących gwałtowne zmiany jasności ani migotania na czerwono oraz automatycznie uruchamianych dźwięków ani animacji, których nie można zatrzymać.
- Układ i działanie menu oraz nawigacji są spójne na wszystkich podstronach.
W standardzie WCAG 2.1 będą także dostępne narzędzia online takie jak: porównywarka hipoteczna, porównywarka gotówkowa, kalkulator refinansowania oraz kalkulator konsolidacji.
Tłumacz Migam – porozmawiaj w PJM

Zapraszamy do skorzystania z usługi Tłumacza Migam – tłumaczeń Polskiego Języka Migowego online, którą udostępniamy dzięki współpracy z Migam.org. Z ekspertem ANG możesz połączyć się korzystając z usługi Tłumacza Migam. Wystarczy kliknąć w ikonę na stronie głównej lub wybrać adres https://tlumacz.migam.org/grupa_ang.
Tłumacz zadzwoni do wskazanego przez Ciebie eksperta lub ekspertki lub wybierze numer osoby, która pomoże odpowiedzieć na twoje pytanie. Tłumacz Migam jest dostępny w dni robocze, w godzinach 09:00 – 18:00. Nasi eksperci są również przygotowani na przyjęcie Ciebie w swoim biurze lub w wybranym przez Ciebie miejscu. Podczas spotkania wystarczy połączyć się z Tłumaczem Migam na telefonie/tablecie/komputerze.
Dostępność architektoniczna
Przeprowadziliśmy audyt architektoniczny naszych placówek pod kątem ich dostępności, tak aby każdy klient, który ma szczególne potrzeby mógł znaleźć oddział bez barier na terenie całej Polski. Te informacje będą wkrótce dostępne w wyszukiwarce naszych placówek.
Osoby starsze, z niepełnosprawnością, w towarzystwie psa asystującego, kobiety w ciąży obsługujemy w pierwszej kolejności. Każde nasze biuro, w którym przyjmujemy klientów zostanie wyposażone w narzędzia wspomagające obsługę osób z niepełnosprawnością wzrokową tj. lupy powiększające tekst oraz ramki ułatwiające złożenie podpisu na dokumentach, naklejki ułatwiające poruszanie się.

Chcemy, aby każdy klient, który chce skorzystać z usługi finansowej jaką oferujemy mógł tego dokonać. Dlatego szkolimy naszych ekspertów kredytowych, tak aby mieli wiedzę i byli przygotowani do obsługi osób z niepełnosprawnością ruchową, wzroku czy słuchu a także osób ze innymi szczególnymi potrzebami z pełnym jej poszanowaniem. Pamiętaj jeśli tego potrzebujesz, nasz ekspert w każdej chwili może dojechać do Ciebie.
Masz uwagi dotyczące dostępności? Poinformuj nas.
Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszych usług było proste i dostępne dla każdego. Jeśli masz uwagi w tym zakresie, chętnie je rozpatrzymy i na nie odpowiemy. Prosimy poinformuj nas o tym w następujący sposób.
Co powinno zawierać Twoje zgłoszenie:
- Imię i nazwisko
- adres do korespondencji, adres e-mail lub numer telefonu wraz ze wskazaniem preferowanego sposobu kontaktu,
- wskazanie usługi, których dotyczy skarga,
- wskazanie wymagania dostępności, którego nie spełnia usługa, wraz ze wskazaniem oczekiwania i żądania
Możesz się z nami skontaktować:
- na piśmie osobiście lub wysyłką na adres: Jolanta Grabowska, ANG Odpowiedzialne Finanse S.A. ul. Dziekońskiego 1, 00-728 Warszawa,
- ustnie – telefonicznie po numerem telefonu: 690 900 070 od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 16:00
- osobiście, adres naszej siedziby: ANG Odpowiedzialne Finanse S.A. ul. Dziekońskiego 1, 00-728 Warszawa – Mokotów, I piętro (placówka bez barier).
- wysyłając e-mail na dedykowany adres e-mail: dostepnosc@angfinanse.pl
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy w ciągu 30 dni.
Masz też prawo złożyć zawiadomienie do Prezesa Zarządu PFRON (w przypadku usług bankowości detalicznej do Rzecznika Finansowego).



