Aktualności

ANG Spółdzielnia doceniona za odpowiedzialne działania

ANG Spółdzielnia otrzymała wyróżnienie za projekt Nienieodpowiedzialni – długofalowe podejście do rozwiązywania najważniejszych wyzwań dla branży finansowej oraz podejmowanie tematów związanych z odpowiedzialną sprzedażą i etyką w biznesie. Konkurs organizowany jest przez dziennik Rzeczpospolita, a wyróżnienia przyznano podczas konferencji SMART CSR, która odbyła się 6.12.2017 r. Konkurs „Lider współodpowiedzialnego i zrównoważonego rozwoju” ma na celu […]

ANG Spółdzielnia doceniona za odpowiedzialne działania
ANG

ANG Spółdzielnia partnerem do realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju

Jako jedna z 25 firm podpisaliśmy w środę, 6.12.2017 r. „Partnerstwo na rzecz realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju (SDGs)”. Sygnatariusze deklaracji zobowiązali się do podejmowania działań, które przeobrażą polską gospodarkę w zrównoważoną, zgodnie z wytycznymi Organizacji Narodów Zjednoczonych. Podpisanie deklaracji „Partnerstwa na rzecz realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju” jest kolejnym krokiem do realizowania założeń Agendy 2030 na […]

ANG Spółdzielnia partnerem do realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju
ANG

Wrażliwość na niepełnosprawność

23.11. 2017 r. zorganizowaliśmy dla ekspertów oraz pracowników centrali ANG szkolenie „WRAŻLIWOŚĆ NA NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ”- savoir-vivre oraz obsługa osób z niepełnosprawnością, które poprowadzili eksperci z Fundacji Integracja. Podczas szkolenia m.in.: – uczyliśmy się rozróżniać różne orzeczenia i dokumenty wydawane osobom z niepełnosprawnością, – poznaliśmy potrzeby klienta z niepełnosprawnością, ale też dowiedzieliśmy się na co zwracać uwagę, jeżeli zgłosi […]

Wrażliwość na niepełnosprawność
ANG

Zajęcia „Odpowiedzialny i etyczny biznes” w LO im. Lisa Kuli

Jaki jest główny cel działalności biznesowej? Jakie są granice odpowiedzialności firmy? Co rozumiemy przez odpowiedzialną sprzedaż? Jakie wnioski można wyciągnąć z przykładów nieodpowiedzialnych praktyk biznesowych? Odpowiedź na te i inne pytania poznali uczniowie I klasy XIII Liceum Ogólnokształcącym  im płk L. Lisa – Kuli w Warszawie podczas lekcji „Odpowiedzialny i etyczny biznes”, którą wczoraj (29.11.2017 r.) […]

Zajęcia „Odpowiedzialny i etyczny biznes” w LO im. Lisa Kuli
ANG

Open Eyes Economy już za nami!

Kongres Open Eyes Economy to bezkompromisowe przedsięwzięcie, w którym pokazujemy, że nadszedł czas na zmianę ekonomii chciwości w ekonomię wartości. Uczy nas dostrzegania, że gospodarka nie jest bytem autonomicznym, wyobcowanym z życia społecznego, ale że jest jego integralną częścią. Promujemy ideę przejrzystych relacji między podmiotami gospodarczymi a instytucjami życia publicznego, które będą ułatwiały dbanie o […]

Open Eyes Economy już za nami!
NATALIA CIECIÓRA

Zebraliśmy 9 tys zł!

Z radością informujemy, że nasza Fundacja Będę Kim Zechcę podczas drugiej edycji wydarzenia Giving Circle , które odbyło się 16 listopada w Warszawie, zebrała rekordowe 9 tys zł na projekt Biblioteka na Trampolinie, w ramach którego będzie promować czytelnictwo w Młodzieżowych Ośrodkach Wychowawczych. Pierwszym miejscem, w którym projekt będzie pilotażowo realizowany będzie Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy Trampolina […]

Zebraliśmy 9 tys zł!
ANG

Podsumowanie V Konferencji Nienieodpowiedzialni

V konferencja Nienieodpowiedzialni „Odpowiedzialność – ciężar czy szansa?”, której ANG Spółdzielnia była głównym organizatorem, jest już za nami.  Dziękujemy za Waszą obecność, wsparcie i miłe słowa 🙂 V konferencja Nienieodpowiedzialni to: ponad 350 gości 20 prelegentów 23 partnerów ponad 6 godzin rozmów i dyskusji o odpowiedzialności Zapraszamy do zapoznania się z krótkim podsumowaniem tego wydarzenia, […]

Podsumowanie V Konferencji Nienieodpowiedzialni
ANG

Większość Polaków uważa się za odpowiedzialnych konsumentów

Z badania zaprezentowanego podczas konferencji Nienieodpowiedzialni wynika, że aż 68 proc. Polaków uważa się za odpowiedzialnych konsumentów. Dla większości badanych bycie odpowiedzialnym konsumentem kojarzy się z przemyślanymi zakupami, a nie ze zwracaniem uwagi na reputację przedsiębiorstw. Wyniki badania pokazują również, że większość z nas nie rozumie umów zawieranych z instytucjami finansowymi, w dodatku tylko 33 […]

Większość Polaków uważa się za odpowiedzialnych konsumentów
NATALIA CIECIÓRA