ANG Odpowiedzialne Finanse otrzymała Złoty Laur Klienta 2022

JOLANTA GRABOWSKA SIERPIEŃ 2022

Nagroda Laur Klienta jest jedną z pierwszych certyfikacji firm na podstawie zbiorowej rekomendacji klientów. Konkurs ma na celu wyłonienie i uhonorowanie firm, które są właścicielami najpopularniejszych marek produktów oraz usług według konsumentów. Zwycięzcy wyłaniani są w wyniku ogólnopolskiego sondażu przeprowadzonego telefonicznie i internetowo. W tym roku Złoty Laur Klienta w kategorii odpowiedzialna firma w branży pośrednictwa finansowego trafił do Grupy ANG

Na czym polega sondaż?

Klienci biorący udział w sondażu oddają głos na marki (produkty i usługi) wybierając te najbardziej popularne i godne zaufania. Każdego roku sondowanych jest około 300 kategorii. Ankietowani mogą oddać tylko jeden głos w danej kategorii. W każdej z nich wyłaniana jest grupa trzech laureatów. O kolejności miejsc w danej kategorii decyduje liczba oddanych głosów na poszczególne produkty/usługi znajdujące się na liście poddanej głosowaniu.

ANG Odpowiedzialne Finanse zajęła pierwsze miejsce w kategorii odpowiedzialna firma w branży pośrednictwa finansowego otrzymując 36% głosów, tym samym zdobywając godło Złoty Laur Klienta. Respondenci wybierali spośród siedmiu firm działających w tym sektorze. 

“To miłe wyróżnienie dla nas, tym bardziej, że kategoria w której otrzymaliśmy Złoty Laur Klienta  – odpowiedzialna firma w branży pośrednictwa finansowego –  podkreśla, to czym od zawsze kierujemy się w naszej działalności – odpowiedzialnością. Jest ona wpisana w naszą misję, w działania biznesowe i pozabiznesowe od początku istnienia ANG. Certyfikat, który otrzymaliśmy jest przede wszystkim wynikiem pracy ekspertek i ekspertów ANG. Każdego dnia wspierają naszych klientów dostarczając im usługi finansowe, których oni potrzebują, które rozumieją, za godziwą cenę i na które ich stać. To duża satysfakcja.” – mówi Artur Nowak-Gocławski, prezes Grupy ANG SA.

Gdzie i jak przeprowadzono sondaż? 

W edycji 2022 sondaż przeprowadzono w internecie. Sondaż objął serwisy Grupy Wyborcza.pl, artykuły oraz sekcje tematyczne Grupy Gazety Prawnej oraz strony Grupy Polska Press. W zależności od kategorii ankieta jest dostępna na różnych portalach internetowych. Są to portale branżowe, serwisy tematyczne oraz na portale informacyjno-społecznościowe. Plebiscyt trwa od 2004 roku.