VIII Konferencja Sieci Przedsiębiorczych Kobiet 19 maja

NATALIA CIECIÓRA KWIECIEŃ 2016

„BE THE CHANGE“ 

Jak odnaleźć się w świecie, w którym jedyną stałą wydaje się zmiana?  Jak zacząć postrzegać punkty zwrotne jako szanse na rozwój, a nie problem?

Kolejną konferencję Sieci Przedsiębiorczych Kobiet organizujemy pod hasłem „Be the change” i poświęcamy tematowi zmiany.

Dlaczego temat zmiany? Jest to niejako paradygmat kobiet z Sieci Przedsiębiorczych Kobiet: coś zaczynają, myślą nad jakąś zmianą, która na ogół jest negatywnie przyjmowana. Trzeba ją zatem oswoić. Zmiana jest także symbolem brania losu w swoje ręce. Opierając się zmianom, tracimy energię. A gdyby tak stać się zmianą?  Podczas wykładów i warsztatów prelegenci i praktycy biznesu podpowiedzą, jak czerpać ze zmieniającej się rzeczywistości i budować przewagę konkurencyjną dzięki elastyczności. Inspirujące kobiety podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Opowiedzą o punktach zwrotnych, które – często w nieoczekiwany sposób – odmieniły ich życie i pracę.

Konferencja to jak zwykle okazja do spotkania. W ostatniej wzięło udział ponad 550 kobiet.

Weź swój los w swoje ręce. Bądź zmianą. Be the change.

http://viiikonferencjaspk.evenea.pl/

PROGRAM KONFERENCJI: 

8:30 – 9:30   rejestracja i poranny networking

9:30 – 10:00  Katarzyna Wierzbowska, Dorota Czekaj, Prezeski Fundacji, powitanie i rozpoczęcie konferencji

10:00 – 10:30   Krzysztof Albrychiewicz, Polowanie na trendy

Celem mojej prelekcji nie jest pokazanie aktualnych trendów odkrytych, sklasyfikowanych i opisanych przez różne podmioty. To są już trendy schwytane, poćwiartowane i często

przeżute. Chcę, by nasze spotkanie stało się okazją do zrozumienia, jak polować na trend. Jak obudzić w sobie instynkt myśliwego i zapolować na naprawdę wielkie zwierzę – coś czego nikt nie odkrył. Osobiste odkrycie może przynieść wiele satysfakcji i korzyści.

10:30 – 11:00  Agnieszka Szóstek, Klienci jako najwdzięczniejsze źródło zmiany w biznesie

Wpadłaś na fantastyczny pomysł na własny biznes. Zaczęłaś działać, wszystko ruszyło z kopyta. Ale jakoś nie chce rosnąć dalej. Dlaczego?  Bo czasami przegapiamy to, że nasi klienci potrzebują czegoś innego. W swojej prezentacji będę chciała przekonać Was jak wielką wartość daje przysłuchiwanie się potrzebom klientów. I mam nadzieję, że uda mi się udowodnić, że nie musi to być ani trudne, ani drogie. 

11:00 – 11:30   przerwa kawowa i networking

11:30 – 12:00  Bartek Gola, Zmiana w biznesie – jak dopasować się do rynku

12:00 – 12:30 Kinga Nowakowska, Zmiana perspektywy z przedsiębiorcy na inwestora

Czym różni się sposób patrzenia na biznes w sytuacji, gdy robi się go samemu, od tej, gdy wykłada się na niego pieniądze? Kto to jest „seryjny przedsiębiorca” i dlaczego w pewnym momencie staje się on inwestorem? Dlaczego niektórzy inwestorzy nie potrafią być „pasywni”? Czemu warto inwestować w szerszym gronie? O tym wszystkim opowie Kinga Nowakowska, która przeszła z sukcesem zmianę z przedsiębiorcy w inwestora, choć trudno jej zachować „pasywność”. 

12:30 – 13:30  Google | Internetowe Rewolucje: umiejętności internetowe zmieniają biznes

Jak wykorzystać potencjał internetu w Twoim biznesie? Porozmawiamy o korzyściach, jakie niesie ze sobą rozwijanie umiejętności internetowych: oszczędność czasu, pieniędzy, a nawet łatwiejsze zdobywanie nowych klientów i podbój nowych rynków. Podpowiemy też, gdzie zdobywać nową wiedzę, by dotrzymywać kroku zmianie.

13:30 – 14:30   lunch i przerwa networkingowa

14:30 – 15:45  sesja „Be the change“ 3 historie – 3 kobiety – inspirujące wystąpienia bohaterek SPK, wystąpią: Violetta Domaradzka (Run Vegan), Urszula Wójtowicz (Fundacja Force Feminite), Ewa Gołębiowska (Zamek Cieszyn)

Punkt zwrotny to takie zdarzenie, które zmienia kierunek historii. Albo życia. Trzy kobiety opowiadają, jak  dzięki wyborom których dokonały, odmieniły  biznes, rodzinę, edukację, a może nawet świat.  

15:45    zakończenie części głównej konferencji

16:00 – 18:00   Seminaria wiedzowe dla chętnych, odbywające się równolegle

seminarium 1   

Dagmara Strzębicka –  “Czy to na pewno ma sens? Weryfikacja mojego pomysłu na biznes” 

Podczas seminarium słuchaczki dowiedzą się, w jaki sposób powinny podejść do spojrzenia chłodnym okiem na własną koncepcję biznesową. Poznają kryteria, jakie należy przyjąć, aby obiektywnie stwierdzić,  że dana koncepcja broni się rynkowo, operacyjnie i finansowo. Otrzymają swoistą „check list”, według której będą mogły sprawdzić, czy o niczym nie zapomniały.

seminarium 2   

Ola Więcka – „Sell your story – Jak kupić inwestora w windzie?“ 

Elevator Pitch jest jak magiczna pigułka z wiedzą o twoim biznesie. Masz tylko minutę, by sprzedać swój pomysł, ale dobrze przygotowana mikstura błyskawicznie  wywołuje zainteresowanie, zaangażowanie i ochotę na kolejne porcje. Działa w trakcie przypadkowych spotkań, networkingu, kontaktów z mediami i inwestorami. W windzie oczywiście też. W trakcie warsztatów dowiesz się, jakie składniki działają najlepiej? Jak podać ją inwestorom? Jak skondensować opowieść do 1 minuty i skutecznie zaprezentować swój pomysł, gdy masz na to niewiele czasu.

seminarium 3   

Katarzyna Młynarczyk, Socjomania- „Media społecznościowe – dlaczego i jak pokazać tam siebie i swój biznes?”

Już 3/4 wszystkich Internautów korzysta codziennie z kanałów społecznościowych. Jesteśmy tam, by pozyskiwać kontakty, utrzymywać relacje ze znajomymi, budować widoczność i rozpoznawalność swojej marki/biznesu. Czy zastanawiasz się jaki może mieć zasięg informacja o Twoim biznesie? Do ilu osób możesz dotrzeć? Jak robić to skutecznie? Dlaczego media społecznościowe to tuba informacyjna, która wywołuje emocje i skłania do decyzji zakupowych/biznesowych? Koniecznie posłuchaj wystąpienia osoby, która do budowy swojego biznesu i swoich klientów wykorzystuje kanały social media. Przyjdź dowiedzieć się jak skutecznie wzmocnić obecność Twojej marki w mediach społecznościowych.

________________________________________________________________________

Współorganizator: Miasto Stołeczne Warszawa

Partner główny konferencji: Fundacja Kronenberga przy Citi Handlowy

Partner merytoryczny konferencji: Google | Internetowe Rewolucje

Patronaty Honorowe (w trakcie potwierdzania): Ministerstwo Rozwoju, Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, Konfederacja Lewiatan i PARP

Partnerzy konferencji: Superksięgowa.pl, Filorga, Narvil Conference & SPA